Subject: Arvamus atmosfääriõhu kaitse seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Sille Pihlak - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Liisi Moks - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 13:09:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
15.08.2025 kirja nr 5.1-1/112 „Arvamus atmosfääriõhu kaitse seaduse ja
teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta“.

Kirja koopia on edastatud Justiits- ja Digiministeeriumile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee